Pinochio

Pinochio

Iubesc pe Pinochio, pe Buratino,
Îmi fac cu ochiul, iubesc pe Malvina,
Degeaba prietenul se încordează,
Vine Pinochio pe-o iapă brează.
Degeaba muzele se bat în curte,
Apare Malvina, îi crește burta,
Ea o să nască altă poveste,
Nimeni, Malvina, ca tine nu este.
Eu sunt Pinochio și Buratino,
Îmi faci cu ochiul, mă-nșeli, Malvina.


Egalitate voiau și galii,
Liberții voiau librete, corale,
Frăția apare în Bărăție,
Iar comuniștii devin miniștri.
Toxicomanii, ca și cumanii
Ocupă Europa și ne iau banii,
Dar peștișorul de aur surd e,
Peștele mare adună curve,
Marx trage apa și arcul,
Munca înnobilează țarcul,
Capitalșismul ridfică valul,
Tsunami, fraților, astăzi e balul,
La zece fix, eu trec iar Styxul,
Scriu la computer, am pierdut pixul,
Acolo mă doare, acolo vă doare,
Viața-i frumoasă, lumea e mare.

Boris Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu