Pasta de dinți

Pasta de dinți


Am luat pasta de dinți,
mi-am învelit dantura,
periuța aleargă sprintenă,
mă gândesc că viața este mereu prea scurtă,
în acest timp de moare în masă,
în oraș este mare veselie,
unii-și caută adăpost într-un gang,
oamenii se îmbulzesc la biserică,
sfinții trebuie cinstiți cum se cuvine,
pe mine mă dor dinții
și mai am de citit multe romane
și enciclopedii. Ave Caesar.

O cunoașteți pe broscuța oac?
Utauac, utaoac,
Dansatorii țopăiau îndrăcit,
Iar eu , un adolescent timid
Căutam să intru în grațiile unei brunete
Experimentate, ea mă privea rece,
Ca pe un brotac.
Au trecut ani, decenii, nu am uitat disprețul
Nemăsurat al brunetei.
Eram paralizat atunci de parfumul ei,
De aerul de curtezană regală.
De atunci parfumurile mi se par
Ușor suspecte, dar nu mereu.

Boris Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu