Minunatul parc Cișmigiu Minunatul parc Cișmigiu, dimineața, Cu o țigară în gură, pe pachet scrie FUMATUL UCIDE, Te cuprinde un frison, dar ești curajos, Proprietarii de câini trec melancolici, Câinii nu, defel, de ce nu învățăm de la ei nimic? Iubito, ești în Baleare, alături de mine Lacul devine vertical și mă oglindește, Sunt o umbră în apă, sunt un punct în Univers, Dumnezeu face o frază cu mine, eu o culeg, Încerc o ri mă, nu merge, trec la vers alb, vers libre, Nu merge, dar măturătorii își văd de treabă, Mâine sete week-end, precis am să mă sinucid din nou, Noroc că oamenii sunt miloși, mă salvează în ultimul moment, Ah, minunatul parc Cișmigiu. Un vechi prieten, pe bancă , își soarbe sticla de bere de doi litri, În liniște, e fericit. BORIS MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu