CICLUL

CICLUL Iubirea vine 1. Iubirea vine de la Dumnezeu și de la Diavol, Asta mi-au spus doctorii Nein și Jawohl, Îți amintești de mine, Diana, Poți să mă ierți c-am părăsit Savanah? Gautami și Prabati, Kama –sutra Ei o știau când nu era nici Chandragupta, Prea sunt fierbinți aceste nopți prea bengaleze, Trec mereu duhuri mohorâte, treze. Amrita , ți-amintești iubitul Ce-ți atingea doar locul, prea-sfințitul? 2. Diabolice Priceputul la percepție Se prezintă cu-o infecție, Nu îl place funcționarul, Dar ficțiunea este harul. Celui care mai citește Versurile lui nea Pește. Ți-am fost dragă, zise Zița, Mestecând în dinți halvița, Dar să-mi spui tu, te-ai temut De motanul Belzebuth? Lung pământul, lat e patul, Vine nașul, cere blatul, Dă-i o fată, măi, Săgeată, Nu ești beat, dar ea e toată. 3. Mâine, mânia va fi vesperală, Cu disperare, centrifugală, Trec prin dumbrăvi privighetori, Ce priveghează pe muritori. Lin este glasul morții caline, Nu te opri lângă pietre, străine, Pline de farmec sunt clipele-clipuri, Are viața o mie de chipuri. Ce vrei s-asculți, trecătorule laș? Fugi la o damă, la crâșmă-n oraș……… ……….Gaudeamus cântă-ne, Pe noi, morții, leagă-ne, Rupe flori, plătește-amenda, Dar nu plânge, sacramenta, Muchos, voi, urmați-mă, stația e maximă. 4. Apoi veni aporia și spuse, Lasă-ne, Doamne, opiniile opuse, Locomotiva prinde viteză și va lovi în mers o cinteză, au și apele ironiile lor, voi nu veți ști, onorați verișori, nu vă ratați timpul, talentul, eu nu accept, glumind, argumentul, scriu și trăiesc serios și seros, doar cu perfuzii de sânge câinos, las liniștit în urmă istoria, Homer, Vergiliu, Pico și Moria, Trec pe la poștă, iau un pachet, Cioclopedii ale unui băiet Ce mă admiră de peste ocean, Lacom admir poștărița, n-o am. BORIS MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu