Tu nu ești Marilyn Monroe


Tu nu ești Marilyn Monroe

 

Tu nu ești Marilyn Monroe,

Nici eu nu-s Fidel Castro,

Nu am luptat la Waterloo,

Nici tu n-au fost prea castă.

Dar ne-am iubit ca-n Halima,

Ca-n basmele române,

Pygmalion cu marmura,

Astăzi suntem fărâme.

Și ne rotim pe cerul alb

De nouri și de aripi

și mi se pare că mă scald

în rapsodii și arii.

@@@@@@@@@

Cu sticla de bere în față, opt lei,

Mă uit la cei mândrii, defuncții lei- lei,

Uciși de un lacom, crud vânător,

Suntem ucigașii, ce vrem?  Ei ce vor?

Noi trecem prin viață, nimic nu iertăm,

Noi ne rugăm Domnului. Vămi

Noi nu cunoaștem, civilizați,

Se sfâșie fii cu părinți și cu frați.

Iubirea-n versuri, privesc chipul pur,

Iubito mă jur să fiu bun, da, mă jur,

Dar mint cum doar oamenii  mint, fără păs,

Avem numai pofte și , uneori, văz.

BORIS MARIAN

 

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu