Cred că voi dori să mor,


Cred că voi dori să mor,

Să nu spuneți altora,

E secretul nostru,

Clipa nu a sosit, fără grabă

Vom coborî în  infernul voios.

Clipa nu a sosit, spun o rugă,

Dar cui? Cel Prea Nalt mai doarme ascund.

Îl vom găsi, Doamne, nu Te ascunde, Doamne,

Primește-l pe cel ce te caută în larg,

Da, oceanul nu mă cuprinde,

Încă plutesc fără-ntrebări.







Drogul și-a făcut efectul, înviorat

Mă preumblu pe celălalt țărm,

E timpul   să mă predau cavalerilor negri,

Dar tăcerea din jur este un zid înalt.

Aștept să mi se aducă  trăsura,

Sancho Panza întârzie mult,

E numele unui papagal  isteț,

Fără el sunt pierdut în largul  ceții,

Fără el sunt  un personaj defunct.

Trăsura ajunge singură,  e goală.

Ba nu, din ea coboară  o doamnă de rang înalt,

Mulțumesc,  voi pleca fericit , fericit…




Răbdare, suflete al meu, răbdare,

Fericiți cei care pleacă la timp,

Dar care e timpul ? Unde scrie?

Eu aș trăi încă un veac, ce spui, Doamne?

Eran Sela spunea, mi-e teamă de plecări,

Niciodată nu  te întorci. Are dreptate,

Omnia fluunt, malul se mișcă odată cu noi,

Zilele ne schimbă, iarba crește

Peste morminte,  vin alți eroi,

Eroi suntem că existăm,

Ne naștem, trăim, nu știm nimic.

Urmează un rondel nescris.

Nu e bine să fiu lăsat singur, Sunt un drumeț mereu rătăcit,
Dar cine nu este rătăcit în această lume
Cu multe pericole de neocolit?
Singur devin o imagine în oglindă,
...
Ceva imaterial , dureros,
O rană deschisă ce nu mai sângeră,
Nu mă lăsați singur, vă rog frumos.
Dar cine se gândește la cine?
Dai de un diavol mereu sângeros.
 

 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu