Conversație deschisă. Treci la conținut, strigă procurorul, e fiul meu, Nu aștepta să repet, dar fiul trăda, ce trăda el? O rugăminte avea bătrânul Ieremia. Dragostea e crudă, te faci paparudă, Un prizonierat mult neterminat, Dar nici vers hai-hui, prin Dej , Covurlui, Trenuri și hoteluri, sex de multe feluri, Doamne, fă-ne sfinți, nu suntem părinți, Ba chiar deseori nici bunici, ne dor Oasele, iar cordul bate mult recordul, Vine Aghiuță, seamănă-a maimuță, el ne ia ușor dincolo de nori, alei, Aghiuță, Guță fără p-ță, de eram eu homeless, iară pomii verzi, verzi, codrul , văr de-antâia, inhalam tămâia, mă uitam la Domnul, mă gândeam ce-i omul, când aveam cravată de pionier, o fată pe numele Țumpi mi-a luat toți câmpii, dispărea statuia, ce scria o tuia, capra și vecinul îmi beură vinul, virușii aleargă pe șoseaua largă, manifeste, money, cer cu toți „golanii”, bovine se urcă la govern, se spurcă, vulturii n-au teamă, blamul nu se blamă, șarpele te mușcă, moare bietul țușcă. BMM


Conversație deschisă.
Treci la conținut, strigă procurorul, e fiul meu,
 Nu aștepta să repet, dar fiul trăda, ce trăda el?
O rugăminte avea bătrânul Ieremia.
Dragostea e crudă, te faci paparudă,
Un prizonierat mult neterminat,
Dar nici vers hai-hui, prin Dej , Covurlui,
Trenuri și hoteluri, sex de multe feluri,
Doamne, fă-ne sfinți, nu suntem părinți,
Ba chiar deseori nici bunici, ne dor
Oasele, iar cordul bate mult recordul,
Vine Aghiuță, seamănă-a maimuță,
el ne ia ușor dincolo de nori,
alei, Aghiuță, Guță fără p-ță,
de eram eu homeless, iară pomii verzi, verzi,
codrul , văr de-antâia, inhalam tămâia,
mă uitam la Domnul, mă gândeam ce-i omul,
când aveam cravată de pionier, o fată
 pe numele Țumpi mi-a luat  toți câmpii,
dispărea statuia, ce scria o tuia,
capra și vecinul îmi beură vinul,
virușii aleargă pe șoseaua largă,
manifeste, money, cer cu toți „golanii”,
bovine se urcă la govern, se spurcă,
vulturii  n-au teamă, blamul nu se blamă,
șarpele te mușcă, moare bietul țușcă.
BMM


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu