The best dog

The best dog






The best dog is a bad dog. Locuinţa noastră nu este întotdeauna şi locul existenţei noastre. Corbii rămân iarna în ţara de origine, din spirit patriotic.Tu ştii că-ţi lipseşte ceva? Asta te-ntreabă boschetarul cu mintea lucidă. Un vapor plutea pe mare, va să zică el plutea, căpitanul sta la proră, va să zică ...conducea, urla un acordeonist de pe trotuar. Să nu mori în genunchi niciodată, mă roagă iubita de alaltăieri. Servicii funerare urgente, non-stop, complete la Dvs. în max. 15 minute, este chiar uluitor. Constatare deces, îmbălsămare, spălat, îmbrăcat, acte, aviz de depunere la capelă, sicrie model 200 şi 900 RON, Mercedes Vito, aranjamente florale, repatrieri, ne vom ocupa de Dvs. fără să vă mai depladsaţi, acoperim toate sectoarele Capitalei. Minunat, contact Şoricu, exact, Şoricu, aşa scrie.



Un Don Quijote scăpat de sub control este viaţa artistului, nimeni nu-l aprobă, unii îl jeluiesc, îi pregătesc o înmormântare onorabilă. O pasărea devenită prizonierul propriului cer, propriului, zbor, voi sunteţi o parte din zborul meu, fie aripă, fie balast, trăiesc mult cei care folosesc cel mai puţin, mă refer la plante, râde Butulescu, ca să judeci întunericul trebuie să fii orb, cer şi eu o pereche de aripi, promit să nu le stric, primii care surzesc sunt clopotarii, agonia florilor ne umple camera de un miros dulce al morţii, sufletul tău, semenul meu este bun dacă mă vezi că revin, iubirea poate lecui sau ucide, ca otrava de şarpe, uneori visez că dorm şi atunci chiar dorm, singura realitatea a visului. Oare cum este moartea?





Condiţia fericirii este lipsa oricăror condiţii prealabile, spuse profesorul şi râse ca un copil, era era trei p.m. şi vecinii s-au supărat rău, unii au bătut în ţeava de la calorifer, dacă ai sperat , uită, dacă ai uitat, speră, strigă profesorul pe ferestruica de la baie, prin faţa lui trecu un condor transparent, vezi, el se poate defini fără a face uz de nici una dintre concepţiile cunoscute, îmi arată profesorul ceea ce nici nu vedeam, fără a aluneca pe panta infinită a acţiuni, relaţia cu vâtduhul va fi un prim stadiu conceptual, desigur evolutiv şi de o puritate aproape insuportabilă, spuse profesorul şi nici nu clipi. Ha-ha-ha, se auzi râsul elevului Zbârcea, prietenul meu, eliminat pe trei zile de însuşi profesorul.Condorul trece dumnezeieşte.



BORIS MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu