Independent

Independent

A fi independent de tine însuți,
Cum sunt șuții,
O diatribă, un obstacol,
Cu diavolul să joci pinaclu,
Dorești să pari, dar nu exiști,
Totuși pesiști ca perșii triști.
Ai un cal frumos, spuse calul
Pe nume Catul.
Oricum ne așteaptă neantul,
Așa cred berbantul și bantul.

Mai știe cineva de Antiope,
Regina amazoanelor, mai știți?
În lumea bună și în cercuri interlope
Mai întâlnim urmași de sciți.
Sub hainele lucioase, pe sub acte
Se mai ascund eroi necunoscuți,
n-avem nevoie de eroi, de artefacte,
nici de poeți, oricum sunt mult prea mulți.

Căutăm un suflet să ne semne,
Pe sub granit, bazalt și cremene,
Apar și chipuri, ea, iubita
Se cheamă Carmen, Lucecita,
frumoasă-i ea, o cheamă altfel,
mă simt alături ca o calfă
în atelierul lui Da Vinci,
nicicând n0am fost atât de sincer,
mă simt precum o velă-n vânt,
mă oglindesc tot mai adânc,
în ochii Lucecitei mele,
spre a pluti ca două vele.
Ne-asemănăm, purtați de timp
Spre anticul, înalt Olimp.

BORIS MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu