De dragoste și alte năbădăi


De dragoste și alte năbădăi

 

Creație prin Tăcere, Tăcere prin Zicere, zicere prin contra-zicere,

De ce te temi? Te poți smulge din vâltoarea vieții,

 Spre a te refugia cu mine pe insula mărită, Lesbos,

ți-e dor îmi spui, dar nu-mi acorzi două clipite,

noi sunt orbi, noi nu ne vom vedea  nicicând, Lucide,

dar noi simțim mai mult, ca orbii,

cine iubește  o ființă doar cu poza ei

în bluză roșie ca sângele-nchegat,

cu poeziile ei luminoase, mari acorduri,

 de orgă zici, pe orgă te-aș iubi,

ai dat, ai luat cuvinte, n-ai venit,

lucinde, nici irizate  clipe, când nopțile-s mirări ,

ești peste tot și nicăieri, la doi-trei pași,

în depărtări,  mi-e dor de ceea ce n-am avut,

las umbra, gândul împrumut,

ia-l, joacă-l, este el, sărută-l tainic, e mișel,

e duhul meu, e peste tot,

pe trupul tău, cu tine voi avea nepot.

BORIS MARIAN

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu