Am gura amară, am beut stricnină, Viață lungă ne dorim, am renunțat la idealuri Din cele livrești, mă simt îmbrățișat de ai mei, Mă simt mistuit de a mei, noi voi mai fi, dar Revenind mă nalț în picioare, nu sunt nici maimuța lui Darwin, Nici robul din Egipt, am capul pe umeri, Far vos , vă zic, ce mîndr sunt. Câte versuri, atâtea vieți, Doamne, mă asemui cu tine, Este o erezie? Am fost și jertfă Și judecător, dar nimănui Nu i-am plătit cu sânge, Scriu tot ce poate ridica pe orice seamăn Din străveche umilință, De șapte ori eu am murit, Am înviat de șapte ori, Socoate vifl lebns cu versul meu am dăruit, Ca Brodski la proces , vă spun, Trăiesc din versuri, adică din doi bani. Vă mulțumesc. BMM


Am gura amară, am beut stricnină,
Viață lungă ne dorim,  am renunțat la idealuri
Din cele livrești, mă simt îmbrățișat de ai mei,
Mă simt mistuit de a mei, noi voi mai fi, dar
Revenind mă nalț în picioare,
nu sunt nici maimuța lui Darwin,
Nici robul din Egipt, am capul pe umeri,
Far vos , vă zic, ce mîndr sunt.
Câte versuri, atâtea vieți,
Doamne, mă asemui cu tine,
Este o erezie? Am fost și jertfă
Și judecător, dar nimănui
Nu i-am plătit cu sânge,
Scriu tot ce poate ridica  pe orice seamăn
Din străveche umilință,
De șapte ori eu am murit,
Am înviat de șapte ori,
Socoate vifl  lebns cu versul meu am dăruit,
Ca Brodski la proces , vă spun,
Trăiesc din versuri, adică din doi bani.
Vă mulțumesc.
BMM  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu