Primo Am o gaură în piept, invizibilă, Prin ea circulă duhuri bune și rele, Nu vă mirați, deși numai proștii nu știu să se mire, Pe pielea fină a unei idei a apărut o coajă suspectă, Sus-pectă, adică sus?Mâine vine un moș să-mi aducă Certificatul de deces al subsemnatului, ciudat, Eu umblu , respir, scriu, rup flori din curtea bisericii Sf. Anton, Iar poemul de aici este scris cu un pixluat de la masa iertăciunii . Secundo Când află căpitanul că este pe ultima sută, Se puse pe rele, luă de soție o vădană pieptoasă, O ajută să dispară, căpătă o casă cu totul în ea, Adică și bijuterii austriece, înființă o bancă, După doi ani fugi cu banii în Vest, Își schimbă numele, reveni în țară, Ajunse parlamentar, vorbi de la tribună tot felul de tâmpenii, Apoi scrise o carte despre viață și moarte, Căpătă un premiu Medicis, apoi dispăru fără urmă. C”este la vie, c”este la mort,ce spui nene Iancule? BMM


Primo
Am o gaură în piept, invizibilă,
Prin ea circulă duhuri bune și rele,
Nu vă mirați, deși numai proștii nu știu să se mire,
Pe pielea fină a unei idei a apărut o coajă suspectă,
Sus-pectă, adică sus?Mâine vine un moș să-mi aducă
Certificatul de deces al subsemnatului, ciudat,
Eu umblu , respir, scriu, rup flori din curtea bisericii Sf. Anton,
Iar poemul de aici este scris cu un pixluat de la masa iertăciunii .
Secundo
Când află căpitanul că este pe ultima sută,
Se puse pe rele, luă de soție o vădană pieptoasă,
O ajută să dispară, căpătă o casă cu totul în ea,
Adică și bijuterii austriece, înființă o bancă,
După doi ani fugi cu banii în Vest,
Își schimbă numele, reveni în țară,
Ajunse parlamentar, vorbi de la tribună tot felul de tâmpenii,
Apoi scrise o carte despre viață și moarte,
Căpătă un premiu Medicis, apoi dispăru fără urmă.
C”este la vie, c”este la mort,ce spui nene Iancule?
BMM  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu