Ce facem?

Ce facem? Viața e un ghiveci?






Ce facem? Viața e un ghiveci,

De veci, priveghi?

Prieten vechi, trec motanii pe sârma încinsă,

Totul se repetă, îmi spune vecinul Trompetă.

O viață liniară, perseverare diabolicum est,

Vom fi uitați, vor fi uitați și cei care ne-au uitat.

Bucharest, coborâți din avioane, Iohanane.

Vanitas, zice vanitosul, prefer vanilie, cu prisosul,

Recunosc aici, în fața instanței, că nu-mi place ghiveciul,

Dar nu-mi plac restanțe să am, mai bună-i vacanța,

Apropo ( sic!), în Franța se mănâncă și ghiveciul

Balcanic, sloveno-croatic, așa este viața mea, maestre,

Nu a trecut doar cu magiun, margarină, soia și un pic

De chinină, copii am în toată lumea,

Ca toată lumea, unii scriu în locul meu,

Alții sunt triști că nu le sunt tată,

Ce facem? Ghiveci ori o stanță –restanță?

Râsul e o prostie, dar prostia nu e de râs,

Bei, vinul e bun, femeia e bună, aer proaspăt

Găsești doar în Rai, dar mai ai, la maiași se spune,

I am so glad to see you, ași, au și mobile,

Ce facem? Ne-ntoarcem la Termopile.

Istoria e un ghiveci, deci,

Trecem la punctul doi, ce facem noi?



Boris Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu