Am nevoie de Purgatoriu

Am nevoie de Purgatoriu






Am nevoie de Purgatoriu,

Nu am nevoie de Rai,

Am nevoie să fiu biciuit,

Prea mândru am fost,

Prea umilă erai,

Tu, Poesia mea de diamant,

Nu am știut să-ți fiu amant.

Accept fluirăturile mulțimii,

Scuipatuil ce mi-l lasă un nebun,

Am nevoie de
Purgatoriu,

Zăresc malul, mi-a făcut semn

Un colun.





N-am unde să mă grăbesc,

Nu am pe cine uita,

Mi-e indiferent cât primesc,

Mi-e indiferent, draga mea,

Dacă trăiesc, dacă mor,

Trenul pleacă la fix,

N-am de ce să cobor,

Tu nu te chemi Beatrix,

Dar vă iubesc, dragii mei,

Bieți trecători pe asfalt,

Eu aud plânsul de miei,

Eu mai aud „ Schuesse, halt!”.

Dar ne așteaptă alt veac,

Pax vobiscum vă spun,

Goarnas sună, mă-mbrac,

Sunt de serviciu la tun.



Boris Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu