Trădarea trădării


Trădarea trădării

 

Am încercat să scriu luminos, sub influența unui înger,

Nu a mers, voi redeveni Maldoror, știți voi cum vine chestia,

Veneam și capul meu era ținta , am simțit o ușurare când l-au tăiat,

Fluxul magnetic încetează, sângele inundă munții imaginari,

Dumnezeu privește cu coada ochiului,  liberum arbiter,

Acceptă, spune iubita, draga de ea, acceptă, accept, ei și?

M-am trezit  lac de sudoare. Cineva privea o eclipsă.

Capul meu se plimba pe cer, l-am chemat bătând din palme,

El m-a mușcat de umăr, a spus, am revenit, nebunatic  trubadur,

Dar ce vei face?  Mă paște timpul ca pe iarbă, copacii mor începând cu frunzele,

Renasc cu frunzele, eu cum renasc? Rădăcinile gem sub greutatea cerului.

Un asin calcă pietrele filosofale, ele plâng, când o cireașă cade în iarbă,

Furnicile se bucură. Vorbele mele cad și ele.

Stau pe o veche cutie de gramofon, înăuntru morții cântă.

Iar dinamita visează și ea o glorie.  Copilăria din viitor

Ne așteaptă.

BORIS MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu