Justitiarul

Justițiarul






Nu l-am văzut niciodată,

Nici nu-mi doresc,

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Comandorul cu cămașă roșie.

Surâde, surâsul biroului politic,

Acum este modern, cântă la mandolină,

Pictează, scrie și versuri, discută,

Ce n-a discutat toată viața,

Încurajează, apără poameni lipsiți de apărare,

Dar care nu-i cer ajutorul,

Se bate pentru adevăr și credință,

Mai scapă un cuvânt împuțit,

Apoi se parfumează ca o curvă,

M-am trezit într-o zi cu el lângă pat,

Erau doi jandarmi lângă el,

M-au dus într-un câmp pustiu,

Mi-au citit dintr-o foaie de dafin ceva,

M-au executat în numele celor drepți.

Apoi m-am trezit mai bine, citisem ceva din Kafka.





Patronul cel Bun



Patronul cel Bun este un patron rău,

Comandantul cel Rău este un comandant bun,

Aceasta e legea, în jur, oamenii își dau cu parul în cap,

Patronul surâde, el mai are și un secund,

Un câine- lup, rupe, sfâșie, ucide,

Patronul cel Bun surâde,

Am luat lupul de gât și i-am smul beregata,

Patronul cel Bun s-a înfuriat,

A dat din picioarele sale scurte,

Și-a dat jos brăcinarii,

Am observat că era chiar un faun. Al naibii!

Boris Mehr

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu