Why not?

Why not?




Mi se spune să îngenunchez,

Și eu îngenunchez,

Nu este umilința starea supremei dăruiri?

Why not?

Mi se dau notele cele mai mici

Și eu sunt fericit,

A mea fi împărăția de dicolo, why not?

Mâine va fi Judecata de Mâine,

Poimâine va fi Judecata de Poimâine,

Ș.a.m.d.

Why not?

Ne condamnăm zilnic,

Prin ghilotinare, strangulare,

Eventual pugilistic,

Eventual cu picioarele,

care sunt cele mai utile membre

Ale Clubului de bipezi și bipede,

Why not?

Iar mie mi se cere o simplă îngenunchere,

Why not?





Artistul este un imitator



Artistul imită râsul, plânsul,

Discreția, indiscreția, suferința,

Moartea, învierea, dar ce nu imită el?

Actul sexual, actul de naștere,

Numai actul de deces, al dracului act,

Nu se lasă imitat decât de borfași.

Artistul nu știe că el nu moare,

Iar dacă știe, suferința este mai mare,

Dar despre asta nu spune nimănui,

Nici vecinului.



Boris Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu