Dialog închis

Dialog închis – Atelier 1




Motto – Trecerea la Atelier mă onorează





Luați doi electrozi standart,

Cum ar fi Stan și Bran,

Minus Harold Lloyd,

Veți obține aur curat

Plus Harold Lloyd.



Dumnezeu vede tot,

A văzut Moartea,

Nu i-a spus un cuvânt.

A lăsat soarele în mersul său.

Noi stăm pe loc.

Ne lăsăm umiliți de gânduri.

O umbră a nevăzutei Forțe

Plutește printre noi.

Să bem dintr-o țăpușă.

Apa Vie subpământeană.

Călăreții Apocalipsei

Trec după o bătălie pierdută.



Mă rog pentru lucruri uitate,

Pentru copiii în singurătate,

În care cerc mă aflu,

Sub care boltă?

În sânge pătrunde întunericul.

Vindecarea vine din venin?

Aș vrea să aflu, nu am timp.





Șoimul privește departe,

Dar înțelege puțin, e mândru.

De-am ști cu ce se hrănește.



Oasele mele zac în Transvaal,

Pământul era ars pe îndelete,

O femie își iubea bărbatul,

Bărbatul iubea marea,

Marea iubea înecații.





Pustiul este luminat

De stele și de gândul meu.



Copacii gemeau, spânzurații

Cântau pe limba lor.





Boris Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu