Mă simt hăituit

Mă simt hăituit






Un prieten îmi spune, fii atent unde calci,

Altul mă calcă și-mi spune, ai loc de veci cumpărat?

Nu mai trimit scrisori, nu mai scriu,

Cineva îmi citește scrisorile le trimite

Aiurea-n pustiu.

Sunt cu ochii pe tine, îmi spune amicul,

Ești cam belit, cam sfrijit, nu-mi placi, ai grijă,

Scrii cu greșeli, mai ai și multe prostii în dovleac,

Stau și mă-ntreb, cum să-i plac, cum să-i plac?

Iau o lopată și-mi sap singur o groapă.

Nu am nici martori, doar o cățea mai bolnavă,

Colo un corb, strigă și el nevermore,

Ei, atunci vin și spun – n-am să mor, n-am să mor.

Scriu și eu un poem, cine vrea

Poate citi sau o bere să bea.

Orice lucrare are și ea un sfârșit.

Vine prietenul, spune, ai fost păcălit.





Boris Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu