Constatare

Constatare amară

Constat că nu toți oamenii sunt buni, banal , strigă unul, constat că nici eu nu sunt bun mereu, banal, strigă altul, aveam o vecină care îmi persecuta copilul, nu am putut face nimic să-i potolesc furia, poveste, zice unul, îmi amintesc de un prieten care mi-a săpat adânc o groapă, m-am trezit în beznă, în fine, altă poveste, constat că în zadar cauți un grăunte de înțelegere acolo, unde pământul este sterp, te sufoci, îți este sete, dar nimeni nu-ți oferă cana cu apă, iubim, dragii mei, crucificările, una, o mie, milioane, unii te iau de guler și te aruncă în stradă,
strada este oindiferentă, roboți și mașini laolaltă, ocara nu mai pare ocară, în loc de binețe primești un scuipat sau o sudalmă, astunci privești porumbeii în parc, între ei este o luptă, unii-s mai lacomi, mai îndărătnici, prea vrem puterea, gloria și-nchinăciunea, o, vanitas vanitatum, dincolo o fi tot așa, eu nu cred, El este.
BORIS MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu