În mine

În mine


În mine intră toate gudroanele,
Morții nu visează că vor reînvia,
Dar ceva există ca o floare- ghiocel,
Ceva renaște din aer, din cuvânt,
Am o mare încredere în revenirea păsărilor,
Călătoresc permanent între Taj-Mahal și Antarctida,
Se uită uliul la mine, mă confundă cu o pradă,
Maharalul din Praga mă însoțește,
Uneori vorbesc cu Faust despre timpul probabil,
De când cu cibernetica nimic nu este sigur,
Undeva locuiește un ins identic cu mine,
Nu l-am căutat, am vorbi aceeași limbă,
Ah, Mefisto, ah, Golemul, mi-au însoțit copilăria,
Mă așteaptă o nouă misiune, desigur, secretă,
Voi elibera o furnică de exploatare,
Asta mi-a spus Kepler înainte de a muri,
Damnatio, strigă un caporal în izmene,
Jocul divin nu s-a terminat, vă asigur.

BORIS MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu