Horror fără r

Horror fără r

În pat a fost găsit moștenitorul,
Cu fata moartă, încă o iubea,
Iar lângă el era ulciorul
Cu vin și sânge, mai bolborosea.
Ce lacomi noi privim viața,
Cum naiba, nimeni nu-i nemuritor,
Rațiunea-nalță doar pereți de ceață,
Ne naștem și murim ca-ntr-un obor.
Argint și aur, fier și diamante,
Văzut-am norii, stelele din cer,
Prefer să mor dansând printre bacante,
Decât să caut veșnicia-n nicăieri.

Nu plângeți, copiii mei,
Mă duc în altă lume,
Unde se bat doi zei, trei zmei,
Un Șoricel – prenume
Semnează-n Rolișor,
Deși-i rechin pe viață,
mi-a scris poeme-n vers ușor,
și m-a plesnit pe față.
Un altul, scriitor-pitic
Mă-ncondeiază-n proză,
Moderatorii „zât” îmi zic,
Eu zbor din roză-n roză.
Un Underground s-a cam lățit,
Cultura e pe ducă,
Plânge cultura, Heraclit
Ne-a spus – las-o să curgă.

BORIS MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu