Acceptanță, este un mod de viață, Poate singurul, să ne iubim dușmanii, Adică frica, șobolanii, manevrele mizere, Acceptă, acceptă, acceptă, kleiner Mann, Was tun? Ai intrat în război, acceptă, Ai pierdut războiul , acceptă, Ah, organele sunt sparte și maestrul e nebun, Mai repet și eu o leacă ce-a rămas de la străbun, Sunt bolnav, spune Esenin, omul negru a sosit, Râsul, veselia-s gata, toți suntem ajunși la zid, Roata trage, se învârte, un noroc prea pierzător, Urc o clipă, în adâncuri de coșmaruri tot cobor, O puzderie de îngeri în halate albe –scrob, Mai departe, mai departe, as căzut ultimul drob. Oooooooooooooooooooooooooooo Stărui eu cu palme nalte, Te cuprind jur-împrejur, Simt ființa ta, mă-nvălui Ca un foc fără contur, Îngerii se împreună, se cutremură ceresc Raiul , lacrimi curg șiroaie, Fericire, te doresc? Coapsa ta de căprioară Ba dispare, ba se-alătură de noi, Buzele poartă otravă, Păr molatic, nu clipi. BMM


Acceptanță, este un mod de viață,
Poate singurul, să ne iubim dușmanii,
Adică  frica, șobolanii, manevrele mizere,
Acceptă, acceptă, acceptă, kleiner Mann,
Was tun?  Ai intrat în război, acceptă,
Ai pierdut războiul , acceptă,
Ah, organele sunt sparte și maestrul e nebun,
 Mai repet și eu o leacă ce-a rămas de la străbun,
Sunt bolnav, spune Esenin, omul negru a sosit,
Râsul, veselia-s gata, toți suntem ajunși la zid,
Roata trage, se învârte, un noroc prea pierzător,
Urc o clipă, în adâncuri de coșmaruri tot cobor,  
O puzderie de îngeri în halate albe –scrob,
Mai departe, mai departe, as căzut ultimul  drob.
Oooooooooooooooooooooooooooo
Stărui eu cu palme nalte,
Te cuprind jur-împrejur,
Simt ființa ta, mă-nvălui
Ca un foc fără contur,
Îngerii se împreună, se cutremură ceresc
Raiul , lacrimi  curg șiroaie,
Fericire, te doresc?
Coapsa ta de căprioară
Ba dispare, ba se-alătură  de noi,
Buzele poartă otravă,
Păr molatic, nu clipi.
BMM  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu