The drive to work, eu merg cu tine la New York, Să facem o serbare, clopoței, unu, doi, trei, Cum trece trenul , cărăbuș sub duș, Eu pot șopti orice doresc, kush-kush. Pot spune că sunt chiar all right, Un biet copil, eu sunt ca el, mă vait, crux-crux- crux-crux, vonal, cercuri pătrate face vulpea în aval, ce paranoie fără voie se născu, eu spun de la-nceput, nu-nu, fântâni de sânge, mare carnaval la care va veni un mareșal, el clipocește ca un izvoraș de zor, este stăpânul nopții până-n zori, lăsați voi kalabanda, meargă-n gol, Agorkoli ne-a oferit mereu un rol, The rise of King în jungla țărilor de jos, Vă-ntreb ce rost mai are o istorie pe dos? BMM


The drive to work, eu merg cu tine la New York,
Să facem o serbare, clopoței, unu, doi, trei,
Cum trece trenul , cărăbuș sub duș,
Eu pot șopti orice doresc, kush-kush.
Pot spune că sunt chiar all right,
Un biet copil, eu sunt ca el, mă vait,
crux-crux- crux-crux, vonal,
cercuri pătrate face vulpea în aval,
ce paranoie fără voie se născu,
eu spun de la-nceput, nu-nu,
fântâni de sânge, mare carnaval
la care va veni  un mareșal,
el clipocește ca un izvoraș de zor,
este stăpânul  nopții până-n zori,
lăsați voi kalabanda, meargă-n gol,
Agorkoli ne-a oferit mereu un rol,
The rise of King în jungla țărilor de jos,
Vă-ntreb ce rost mai are  o istorie pe dos?
BMM    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu