Tramvaiul Trist

Tramvaiul Trist


To the Queen Isa



Fulgurant şi fugitiv,

aştern aici câteva impresii

de peste zi.

Am dat din nou peste diplodoci.

Se lovesc orbeşte sau cu dichis.

Înainte de a pleca definitiv,

sufletul se îmbrăţişează cu trupul

ca doi amanţi, şoptea profesorul

în staţia Tramvaiului Trist,

ia-mi un bilet , te rog, am avut şi eu

o iubită, în numele ei te rog,

ia-mi un bilet de nemurire.

Câte dimineţi au trecut de când

oraşul Ur nu mai este? Întreabă

un cetăţean care nu ştie bine staţiile,

nu le-am numărat, murmură profesorul,

Doamne, ce vorbiţi, parcă nu aţi fi Dumneavoastră,

i-am scuturat braţul, el s-a lăsat moale

şi atunci am observat că numai mâneca

şi haina erau ale lui, restul, o gravă confuzie,

profesorul alerga pe lângă Tramvaiul Trist

şi nu putea să urce.





Boris Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu