Carusel

 

Înalță rugi, rugină acră,

Nu poți fugi, strânsoare sacră,

Ochiul e rupt precum o plasă,

Te lasă morții, nu te lasă,

Faptele-s șterse, jocu-i dulce,

Nici arhitect, nici arhiduce,

Fantasma te salvează, fanta

Ba este Manda, ba e Tanda.

Înaintezi în largi confuzii,

Vezuvii vin după Vezuvii,

Aici a fost cândva grădină ,

Acum e un azil.  Sublimă

E viața după un veac de boală,

Nu dai la nimeni socoteală.

……………………………………….

Iubita și-a luat o mașină,

Eu iau în mână  un pietroi,

Iubita consumă stricnină,

Eu merg în voiaj la Pleșcoi,

Dar poate vom merge-n  Hebride,

Cojoacele s-au cam scumpit,

Un dinte mă scoate din fire,

Iubita are un iubit,

Iubitul e din Tahiti,

Nu doarme, nu bea, e viril,

Mai bine mă duc în Haiti,

Acolo mă dau de viking.

Vikingul sfidează și frigul

și dragostea, el e stabil.

Și numai viciul iubirii

Așteaptă cuminte-n pistil.

Cultura  maori-i pe ducă,

A noastră a expirat,

În creierul nost cât o nucă

Încape întâiul păcat.

BORIS MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu