Un fluviu

 

Un fluviu, o barcă, un om, tropicul

Trece inform, ah, diletantule,

Aud tarantule, Gabon, gibon, tres bon.

Capul zeului Nok. Cândva vom fi zei

Minusculi.  Lenin și Benin. Cavalerul din Benin

Se află la Londra. Tu te afli cu mine, tu, ipohondra.

Lasă masca în pace nu o fura.  Zece ani poți lua.

Mă doare coasta de fildeș. Dansăm senoufo.

Lipiți, dezlipiți, iar lipiți. Asta e dragostea,

Nu te opune, anti-minune.

Ce dracu”  vrei să spui?  Prietenul aprinde o țigară.

Amară. Avară. Vandală. Regele Behanzin a fost

Instalat. Apa curge, fluviul e infestat. Micronezia,

Obregia, mult carbamazepam. Pam, mergeți la masă.

În cinstea voastră îmbrac o cămașă de forță.

Cu guler. Mă superi, mergi în Paștele Insulei.

Iubita a închis calculatorul. Mă culc, poate mă scol

Mort. Ehei, aș vrea eu, dar mai este o verstă, o veste.

Un umil diletant s-a-ntâlnit c-un elefant, elefantul  avea trompă,

Iar în trompă chiar o bombă. Elefantul face – buf!

Am plecat și eu acuș.

 

BORIS MARIAN   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu