Ceapa

 

Ceapa nu e apă,omul nu e pom,

Vârsta e treaptă,  dar nu e otreapă,

Nu te poți  dezbrăca de caracter,

Cascadă și cataractă, acte.

Inimă, nu mă lăsa în stație,  

Am și eu o  instalație,

Merg, dacă vrei, cu submarinul galben

Ca un pepene fără pene.

Corneea   e  albă,albă,

Ca un   giulgiu înainte de scaldă,

Escaladăm    Himalaia cu toată hărmălaia

De reporteri, reporterițe,gurițe.

Gărgăriță nouă, vino, că mă plouă, 

Mă topește ca pe  zahăr,

Tu ești   mahăr, eu sunt    mahăr,

Tu ești geniu, eu sunt                                                                                                                        seleniu.                           

Să nu mă-ntrebi nimic când vii în   vis,

Acolo eu sunt rege,  na, am zis.

BORIS MARIAN                                                                                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu