Dacă plecăm

 

Dacă plecăm spre nicăieri.

Să ne alegem un loc dulce

Cu piersici, mere, prune, peri,

Pe unde diavolul ne-o  duce.

Că doar am  fost nerușinați,

Iubind și preacurvind mereu

și am băut cu alți fârtați

și L-am mințit pe Dumnezeu.

Ba am mai scris și versuri  gri,

Nici albe și   nici negre, vai,

Rimând   pe ygrec cu Bruce Lee

Poeții n-au ce face-n rai.

Mimând   DADA,avangardism

Am fost și clovni   și  spectatori,

n-am fost bolnavi de   autism,

noi am murit de multe ori.

DADA, durere   crispată,

Contrariul contrariului, x,

Nisipului visului,  pată

De    pix.

Roata   de bicicletă, Duchamp,

Richard   III   voia  doar un cal,

DADA   i-l dărui cu tam-tam,

Bal, bal, Baal.                                                                                       

Alors    qois?    Apollinaire,

Top the topless, fuck,

Sora carității,monșer

Este-n ocean un colac.                                                                                                                                                                                                                

Un   papagal, un   gagapal,

Toate   se-așează   cum vrem,

Ne mai vedem, a fost   epocal

Calul DADA   prin vremi.

BORIS MARIAN                                                                                                                                                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu