1. Google+
  2. Căutare
  3. ImaginiBalada-da
    Am visat că în altă viață
    Eram fiul tău ,iubito,
    O dragoste incestuoasă,
    Atât de intensă,
    Ai să te miri, te vei indigna,
    E nebun, vei spune,
    Dar noaptea se întunecă,
    Care-i pedeapsa?
    Arderea de viu? Sacrificarea fiului?
    Sunt clipe ce nu-și găsesc suntetul,
    Ce vină au păsările, copacii,
    Miracolul este în toți și în toate.
    Stelele coapte cad în poala ta,
    Iar eu cobor tot mai jos,
    Tot mai adânc, în pământul care ne naște.
    **************************************
    Cu preerile am terminat,
    le-am măcinat, cărți și creioane,
    Vasâlie, Ioane, Atlanti-cu-i mare,
    care cui, zice și celălat Gheorghe,
    vechie prieten cu Richard Sorge,
    micuța adulterină cu pelerină,
    are părul ca inul, pelinul,
    mă cheamă-n iatac, numai să tac,
    vai ce iubire, ce încropire,
    cu petre să dați, voi, nepătați,
    în capul multe , nu pietre, se-adună,
    de parcă soarele cade în lună,
    nu mai am trip, dar cunosc drumul,
    suflet cu suflet mângâie scrumul.
    BMM
  4. Hărți
  5. YouTube
  6. Știri
  7. Gmail
  8. Drive
  9. Mai multe

Account Options

  1. borismarian12@gmail.com

    Setările contului

    Se pare că folosiți un browser vechi sau mai puțin obișnuit, care nu acceptă standarde obișnuite.
    Pentru a accesa toate setările Contului Google, faceți upgrade la cea mai recentă versiune a unuia dintre următoarele browsere:

    Setări

    Profil
    boris marian
    borismarian12@gmail.com
    Securitate
    Adrese de e-mail
    Adresa de e-mail a Contului Google
    borismarian12@gmail.com
    Conturi conectate
    Pentru a modifica preferințele legate de Securitate, Limbă, Instrumente de date și privind contul, faceți upgrade la un browser recent și folosit frecvent.

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu