Îmi cunosc trupul, dar nu-mi cunosc sufletul,


Îmi cunosc trupul, dar nu-mi cunosc sufletul,

Cum să fac? Revin fără să vreau la antici,

Dar ce folos? Anaxagoras, ce spui?

Condiția noastră bio-somatică este mărginită.

Ei și ? Asta spune George Steiner. Mare, dom”le, mare.

În umbra umedă, gri, tot ocolind șopârlind,

De nimeni să nu depind, m-a întristat șoapta ei,

Spunea ceva cu temei, ceva nebunesc oarecum,

Apoi mi-am văzut iar de drum , cancion primaveral,

Ce frumos sună, ca un sărut sub urechea ta, iubito,

Aud copiii ieșind din ureche, ca din curtea școlii primare,

Știați că argintul știe să râdă? Știați că numai ciulinii pot să danseze

Fără a se mișca? Marmura fântânii  mi-amintește de pieptul tău tânăr,

Mi se spune , nu știu de ce, bun rămas, iar eu nu a murit,

Așa mi se pare.

BMM   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu