Un Pelican mi-a zis de ce sunt trist


Un Pelican mi-a zis de ce sunt trist

Și pesimist și comunist, dar eu sunt doar

Avangardist și uneori vând ametist.

Plecă cel critic liniștit,

Pe drum , se spune, a murit,

Vai, Doamne, eu l-m plâns doi ani,

Am scos și-o carte fără bani,

În care nu am pomenit de bietul nostru pelican,

Deși-mi dăduse premiu an de an.

++++++++++++++++++++++++++++

Molia are o viață, iar orice viață are un sfârșit,

A sufocat-o un puf verde, din sud, din  nord o fi venit?

Trecu un fluture, o plânse pe ruda sa , un fel de văr,

Norocul vine dintr-o parte, blestemul e un adevăr.

Pe lume se ivi ființa cu animă de aur greu,

Cu brațe de oțel-vanadiu, și-a ridicat palatul seu.

În ceruri îngeri șchiopi ferice, 

Jucau de mama focului,

Cânta o vulpe din arșice,

Între oglinzi toți rotocol.

Dar totul s-a stricat, găina

s-a asociat tainic cu suina,

o pare bună din oameni

au preferat să fie fameni,

adică ested mai comod

să fii un animal nerod.

Ziua de mâine nu ai grijă,

Primești o lingură și-o tijă,

Înțelepciunea , binișor,

Se duce mediul inferior,

Om-animal, cum vine asta?

Coexistența nu-i năpasta,

Sacru principiu, rarerori

Ajunge animalu-n sfori,

Apoi pe masa de servit,

Unii la meeting au fugit,

În Parlament se vând licențe,

Profesorul Mc Kake dispense

Pune din cele mai ciudate,

Cei buni dispar în Anzi,  Carpați.

Astfel o nouă revolution,

Ne vin și Trampi și Bushi și Putini.

BMM

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu