La 76 în baza doi mă simt la fel ca voi, ca noi,

Să-i spui lu mutu, zise iapa, fostă prietenă

Din Jaffa, mă pregătesc mereu de iad,

Dar iadul nu există, vad el este pentru căruțași,

În Paradis  mai merg borfași, la struguri acri nu mă prind,

Confundă vulpea Lohengrin, stimabile, pe doamna Dickinson

Ori domnișoara, că e-n ton,  o poți găsi la Radisson,

Cum trec ușor doi sfințișori cândva preteni cu Nicușor,

Par cam violeți, în doliu fiind, dă-mi o corabie, Krieglind,

Să colindăm, dureri de cap ne dau  ce am mâncat, doi țapi,

Credință, dă-mi puteri să ies din disperare și  reflex,

Că drum abrupt am străbătut în viața asta, aer, lut,

Vreau norii albi să-i călăresc, în cornul Lunii  să sfârșesc,

Câmp cu maci jur-împrejur, părul meu de mult e sur,

Pe sub stele ape curg, tu ești goală, eu defunct.

BMM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu