Chercher la femme

 

Nu trebuie să mai scoți un cuvânt,

Am înțeles din mișcarea buzelor,

După bătăile de ceasornic ale inimii,

Că nimic nu s-a întâmplat,

Tu nu  poți să crezi  în minuni,

Ai un Dumnezeu palpabil,

Te cred și te înțeleg,

Sinceritatea apelor reci, de gheață,

În care doar păstrăvi  metalici sar la intervale,

Vine un grizzli  beat și, uimit, prinde un pește,

Pădurile gem de iubire.

Să fim sobri, draga mea,

Statui pe o  bandă rulantă ,

Eu te salut ceremonios,

Tu clipești politicos,

Trecem unul de altul,

Ne ducem la bagaje pierdute,

Acolo  sunt scrise numele noastre,

Vom lua cursa de centru,

Vom opri la Hotelul George V,

Camere separate, timpul va trece,

Hotelul va exploda, te voi salva, fii sigură,

Apoi vom lua cursa înapoi,

Două statui pe bandă,

Două avioane diferite,

Unul se va prăbuși cu mine.

Am obosit să-ți cânt serenade,

Ghitariștii au plecat la băut,

Singur, aștept în fața ferestrei,

 Îți văd chipul  din abur și lut.

Mai ești regina nopții?

Mai ești zâna din povești?

Mi-ai spus, nu mă cunoști,

Dar , oare , aș vrea eu să știu?

Trăiesc într-o lume paralelă

Acestei vieți – regulament.

Îmi pare că tu ești o velă

Fugind de țărm, de continent.

BORIS MARIAN

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu