Iubire

 

Ești ocupată , iubito,

și eu sunt f. ocupat,

 sunt ocupat cu iubirea,

ea îmi răpește un timp prețios,

altfel aș fi liber ca un mort.

În rest, mă interesează mai puțin

Mersul  troleibuzului 66,

Banii și afacerile,  politica și  cancanurile,

Mai sunt ocupat cu Schubert, Chopin, prietenii mei,

Iar de la tine   nu am așteptat niciodată ceva,

Nu mi-e teamă de nicio despărțire,

Tragedia lui Don Juan este că el nu a iubit ,

Nu sunt eu acela,  ce vrea și palavragiul acesta,

 Se întreabă iubita alergând spre   biroul de la etajul 27,

Poate că-i dau papucii.

Am mulți papuci acasă,

Sunt fericiți cei ce nu cunosc iubirea,

Sunt oameni cu mintea întreagă,

Cu mult randament în muncă,

Poeții sunt niște golani,  nepoți ai lui Villon,

Ei iubesc puritatea zăpezilor de altădată,

Leacul lor este spânzurătoarea,

Dar femeile devin frumoase cu adevărat

Doar prin iubire, bărbații  se prostesc  iubind,

Asta spune  Biblia   erotică,

Iar cu proștii nu este bine să te încurci,

Cine știe ce dandana mai iese,

 Așa scrie în Regulament.

Mi-a spus chiar Lancelot acest adevăr.

Poate-am murit de mult, spunea Poetul.

Mai știi?

BORIS MARIAN

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu