Mi-e frică

 

Mi-e frică de singurătate, de neiubire mi-este frig, ele m-apropie de moarte ca uverturile lui Grieg. De aceea mă primești în casă, iubita mea cu nume bizantin, nu te feri de mine, sunt de-o rasă cu cavalerii și cu Cel Divin.

Dacă nefericirea te face măreț, regele Lear este un exemplu, dar ce trist.

Ulise este viclean, afemeiat, aventurier și, uite, este erou.

Când vine, lutu-ascultă, când pleacă, lupii mor, iar fumul, ah, ocultă e lumea noastră, a viselor.

Borges, copilul octogenar al literaturii.

Privitul în oglindă este un fel de act sexual și chiar de procreație.

În criză sunt, dar ce mai criză, spiritul mut, numai dorință,  ne-ntoarce bucuroși în lumea animală , why not, apoi ne punem toga, toca și pășim egal și academic.

Nu mă dor vorbele tale, deși vorbele pot ucide oameni, mă simt ca un stejar străvechi,
vorbele pot fi gloanțe, topoare, ghilotine, spânzurători, Gas-kammern, mă simt ca un stejar străvechi, nu mă dor vorbele tale, dar glasul frunzelor, vântului,râsetele copiilor sunt mai puternice  decât vorbele tale, memoria nu reține nimic  din ceea ce spui, o spumă galbenă la marginea lacului sunt vorbele tale, p
leacă-ți ramurile tale, arbore înalt și mândru, vorbele pot fi fatale, binele nu are sâmburi,  pleacă-ți ramurile tale, arbore înalt și sumbru, înaintea dumitale mă înclin și umblu, pleacă-ți ramurile tale, poate-aș....vrea..să..mă..spânzur..

Vitamina E in stare naturala exista sub opt forme chimice opt (alfa-, beta-, gamma-, şi delta-tocoferol şi alfa-, beta-, gamma-, şi delta-tocotrienol), care au diferite niveluri de activitate biologică . Alfa-(sau α-) tocoferol este singura forma care rapunde cerintelor fiziologice umane. Ce spun eu aici ține loc de declarație de dragoste.

BORIS MARIAN

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu