Iubesc femeia?

 

Iubesc femeia blondă și brună,

Să fie bună, să fie blândă,

Săracul Cristian Vasile

A ucis-o pe Zaraza, că-l înșela,

„ Ce-ți pasă ție, chip de lut

Dacă  sunt eu ori altul?”,

Rebecca, ah, Rebecca,

Ce rea te-a făcut Daphne du Maurier,

Un bărbat nu ar fi scris așa.

Dumnezeu este cel mai mare titirez.

Sinceritatea te face vulnerabil ca  o vrabie,

Aveți exemplu pe Piaf.

Dragostea este un joc înalt,

Unul pierde, altul câștigă,

Ea poate fi un cancer, în diverse forme,

În profunzimea viselor mele

Plânge  pământul, spunea poetesa Rose,

„Respirația mea se numește acum”,

Unii  nu cunosc niciodată dragostea,

 Ferice de ei. De aceea mă joc cu măștile,

Să nu pierd, să nu pierd

și pierd.

Nu putem trăi fără idealuri, dar și fără convenții.

Am cunoscut o femeie rarissim de inteligentă,

Nu dați vălul deoparte.

Există adevăruri care nu ne plac, ele sunt minciuni

Spuse de-a-ndoaselea.

Doubt thou, the stars are fire,

Doubt that  the sun  does move,

Doubt truth to be a liar ,

But never  doubt, I love,

 Spune Will, adică nu te îndoi de dragostea mea.

BORIS MARIAN

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu