Cineva mă amenință

 

 

Cineva mă AMENINȚĂ,  nu-mi tulbura apele, zice,  

Că vine  moș martin și-ți trage o labă, mă rog, o lăbuță,

Altcineva mă înjură de strămoși,  dar

ICOANA SFÂNTULUI AMOR ÎNCET PE CER SE SUIE

ERA PE CÂND NU S-A ZĂRIT, AZI O VEDEM ȘI NU E,

Elevul a încurcat rândurile, dar ce frumos sună,

Tu ai trecut zâmbind viclean,

Prin mine sau pe lângă,

Din haos înghețat ne-am  rupt

și-am renăscut din goluri.

Hipnoză, vis, delir nocturn,

Tu nu poți înțelege,

 tu ai un paznic taciturn

și gusturi  răsburgheze,

parfumul de femeie doar

îmi amintește-o strofă,

eram abia un biet școlar

îndrăgostit de  profă,

acum privesc îngândurat,

mor amintiri sublime,

nu mai trimite-amenințări,

nu mai gândesc la tine.

BORIS MARIAN

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu