. Voi spune DA în ultima clipă, umil treci doar de o

milă. Ah, picioarele, aripioarele, fastidios, insidios, duios, osos,

os. Printr-un culoar se strecoară și poeții mari. Not yet, niet.

Avem și părți blestemate ca niște nestemate. Essai sur le don,

Armaghedon. Insuficiență, pace și cadență, cine-o râde și-o

vorbi s-o mănânce coaptă. A trecut un veac și merg ca un rac. E

bine fără picioare, dar mai bine fără cap. Asta am auzit de o sută

de ori ca un banc prost. Fac un duș, mă uit, nu am picioare. Dar

am suflet, sufăr. Sufleu, suflu etc. La început a fost ideea, apoi

au venit idioții. Arhanghelii au doar aripi. Când cuvintele nu au

picioare nechează. Când o literă nu are pălărie se numește A.

Ah, Adela, ERAI IUBIREA MEA DIN FÂN. Fân fin, sânul era

din… Am visat cămi-au crescut picioarele la loc. Dar îi

pierdusem vederea. Mi-am luat nișe ochelari sănu se vadăcreierul. Î timpul inundaților din octombrie, a fost găităo

inimăde băbat. A venit un motan ș a mistuit-o, asta e. N-aduce

anul ce aduce motanul. Vinul fiert este foarte incert. Ea nu este

nepoata noastră bunico, măauzi? Făăpicioare poț câta la

pian, pe pedale pui un câne săapese. Fiecare clapăde pian este

un sfâc, atinge-l ușr, săauzi cum câtă Făabstracțe de tine ș

ai săl vezi pe dracul gol. Ironia e suprafaț sferei, î interior e

numai durere sau un copil minune ce nu s-a năcut. Orice

imitațe a sferei este tot sferă îcearcăo elipsoidă Am văut căse vâd inimi mobile, Poț răni la ele, ț se va

răpunde, elefantul le ignoră cățlul se miră se vâd ș capete

mobile pentru cei cu permis de port-cap. M-am trezit, era

îtuneric, Cineva măîbrâcise pe scăi, cineva mățnea de

braț, altul mălovea cu sete î burtă afară striga un bețv, afară

strigau alți mai treji, la mine strigau? De ce, pentru ce? De unde

aceastăbeznă Orice beznăare o cauză Bezna din tine,

dinafară M-am luminat. Nu era nimeni. Măluptam cu propriile

mele fantome ale trecutului. Eram cu toți la fel, neiertăori,

orgolioș peste măură iar poezia plâgea undeva, îtr-un colț

ghemuită săn-o îcaseze ș ea.

BORIS MARIAN


_____________________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu