Deci...

Deci, fie lucrurile meargă de la sine,

de prin Madagascar în Philipine,

astăzi mă culc, mâine mp scol uriaș,

desigur eu visez un alt locaș.

Am fost cândva păstor pe alte plaiuri,

poate un rege legendar peste  seraiuri,

trăind mai mult vieți, psihostazia

m-a ajutat să-mi regăsesc menirea, poezia.

Din vise nu trăiești, dar nici nu mori,

ai șansa să reînvii de mii de ori.

***********************************

Șarpelui i s-a intentat proces,

deși el își amanetase clopoțeii, din interes,

a fost acuzat de parazitism social,

dar el era sinusoidal.

Eu nu am avut treabă cu el decât prin Eva,

îl mai admir,  este un fel de Kamadeva,

este-nțelept, mereu imprevizibil,

ca o metaforă, mortal atacă, e oribil.

**************************************


O bubă ca o hrubă,

gogoașă și cocoașă,

Doamne, ce daruri,

ne faci, ah, mii de draci,

deschid Cartea de Aur,

simt duhul Cărții, faur,

crunte și mărunte

temeri ciudate, lașitate.

Născut să mor în luptă,

mă  ceartă Chandragupta,

aut Caesar, Brutus,

prefer atunci Confucius.

Cu Robinson, Quijote,

Columb în fruntea flotei,

ajung să scriu poema

pe-o masă la Boema.

BMM


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu