Celebritate

Celebritate 

Am întâlnit pe o insulă pustie o celebritate.
Cine spune asta?  Întreabă  restectivul.
Avea dreptate. Semăna  izbitor cu Homer,

dar era un biet  pacient fugit dintr-o deternție.
De la el am aflat că multe bastoane
sunt , de fapt, avataruri ale unor generali,
profesori, ehei, oameni cu biblioteci în formare,
ca niște balene aduse în casă cu macaraua,
de la el am aflat că și copacii bătrâni reprezintă ceva,
de pildă înalți funcționari  uitați în  ungherele timpului,
de la el am aflat că fluturii sunt foști  călăi trecuți în rezervă,
unul din trei fusese chiar le execuția  dictatorilor,
la un moment dat insula a început să se scufunde,
era un submersibil uriaș, avea o  formă de broască țestoasă,
am strigat  și  nevasta m-a potolit, înțelegătoare.
BORIS MARIAN 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu