Există idiotism în stare pură, 
ca aurul ascuns în zgură,
am întâlnit un lup savant, 
voirbea trei limbi pe alt versant, 
cânta la gât de porumbei, 
plutim ca frunza pe alei,
să fii un criminal idiot
eu nu-nțeleg, nu vreau să pot,
nici criminal inteligent,
pare lipsit de argument,
vă rog scuzați-mă, confuz,
ascult, citesc în troleibuz.
Iar autorul dispăru
în țara antilopei gnu.
BMM

Un comentariu:

  1. O sosie umblă prin Europa,
    ei, jopa, strigă și popa,
    Ce să mai zic, ce să mai spun?
    Cică e inutil orice drum.
    Ce spui vere, verișcane,
    Lăudată fie și sfânta Anne,
    Eu mă văd iar copil, pe acasă,
    Nici de război, de pace nu-mi pasă,
    Cu monologul polifoniadic
    Mă îndfreptai spre monahul rohiadic,
    Cum putuși , frate, atât de-nțelept
    Să te încrezi în spiritual drept?
    Că universul nu e din linii
    Nici paralele, întreabă și ginii.
    Vine bătrânul, zâmbește, mi-e rudă,
    Freud și cu mine băurăm cucută.
    El a murit, eu mai trăiesc,
    Râde monahul pe țărmul ceresc.
    BMM

    RăspundețiȘtergere