Prietenul meu scrie o istorie a vinului, Eu m-aș ocupe de vinele noastre, de vinetele altora, De plecatul nostru, altul, mai grăsuț, mai înalt, Mai bătrâior se plimbă cu Magul printre stele verzi, Ca orice gospodar, vezi bine,am câine de treabă, Oarecum filosof, nu e bun la poliție, Nu este scris nimănui să meargă în Paradis, Mai bine gândiți la altceva,mai bine scrieți chiar poeme, De nu puteți romane grele, ați aflat de Kant, E un post vacant în Academia lui Vasilică din Vaslui, Unii cresc antum, într-un an și patru luni, Pace noului venit, dacă n-a plecat pilit, Egoismul e un har pentru cei cu obrăzar, Pe mustăți curge miere de albine, câmpia dulce precum ghimbirul , De aceea eu bat câmpii, bat și munții la nevoie, Un ghinărar privește prin gaura cheii, da, este titlul unui poem, Wow, ce nu se vede prin gaura cheii, publicați fraților, Că și hârtia tipărită este răbdătoare, ca și Netul, Trec granița dintre văzut și nevăzut, precum poetul din Iași, O mai fi garnizoana unde mi-am făcut armata, o bucurie, Aveți salutări din piața reconcilierii, e bine, e bine, E al dracului de bine, don”t cry Giuletta… BMM

Prietenul meu scrie o istorie a vinului,
Eu m-aș ocupe de vinele noastre, de vinetele altora,
 De plecatul nostru, altul, mai grăsuț, mai înalt,
Mai bătrâior se plimbă cu Magul printre stele verzi,
Ca orice gospodar, vezi bine,am câine de treabă,
Oarecum filosof, nu e bun la poliție,
Nu este scris nimănui să meargă în Paradis,
Mai bine gândiți la altceva,mai bine scrieți chiar poeme,
De nu puteți romane grele, ați aflat de Kant,
E un post vacant   în Academia lui Vasilică din Vaslui,
Unii cresc antum, într-un an și patru luni,
Pace  noului venit, dacă n-a plecat pilit,
Egoismul e un har pentru cei cu obrăzar,
Pe mustăți curge miere de albine, câmpia   dulce precum ghimbirul ,
 De aceea eu bat câmpii, bat și munții la nevoie,
Un ghinărar privește prin gaura cheii, da, este titlul unui poem,
Wow, ce nu se vede prin gaura cheii,  publicați fraților,
Că  și hârtia tipărită este răbdătoare, ca și Netul,
Trec granița dintre văzut și nevăzut, precum poetul din Iași,
O mai fi garnizoana unde mi-am făcut armata, o bucurie,
Aveți salutări din piața reconcilierii, e bine, e bine,
E al dracului de bine, don”t cry Giuletta…

BMM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu