Mi se desface trupul de durere, dar resist, Asta este viața noastră, nu ne-am născut Că am vrut, alegerea noastră este numai iubirea, Mai este și muzica, mai este și speranța gratuită, Mai este efortul de a mă elimina din centrul atenției, Mai este și saltul mortal, dar nu sfătuiesc pe nimeni, Mai este și Dumnezeu, dar să nu exagerăm, El nu este pentru noi, poate noi suntem pentru El, Mai sunt anotimpurile, castanii, norii, amintirile, Toate pot fi șterse cu buretele, dar ce mai rămâne?

Mi se desface trupul de durere, dar  rezist,
Asta este viața noastră, nu ne-am născut
Că am vrut, alegerea noastră este numai iubirea,
Mai este și muzica, mai este și speranța gratuită,
Mai este efortul de a mă elimina din centrul  atenției,
Mai este și saltul mortal, dar nu sfătuiesc pe nimeni,
Mai este și Dumnezeu, dar să nu exagerăm,
El nu este pentru noi, poate noi suntem pentru El,
Mai sunt anotimpurile, castanii, norii, amintirile,
Toate pot fi șterse cu buretele, dar ce mai rămâne?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu