Avem înțelepciune

Avem înţelepciune, faimă, vlagă





Avem înţelepciune, spaimă, vlagă,

Şi tinereţe , uneori, avem,

Oricare rău mai poate să se dreagă,

Deşi la urmă avem tenul crem.

Încerc să număr zilele frumoase,

Abia de se adună două, trei,

Dar pentru ele merită o viaţă,

Poate o cursă cu vaporul la Bombay.

Năpârcile ne dovedesc în vise negre,

Iar inima zadarnic bate-n ritm,

Prea repede speranţa mea se pierde,

Eu m-am născut şi mor din idealism.

Dacă-ndrăgesc o altă lume, cine ştie,

Există, nu există, nu regret

Că am crezut, să spunem, din prostie

În altă lume, eu pe Domnu-L iert.

Aşa se cade. Plini de nerăbdare,

Deşi-nţelepţi, mai credem în minuni,

Din spaime facem spade, din durere

Mai scriem un poem, poate că-i bun.



Boris Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu