Baladă nebaladă

Balada nebaladă






Să nu traduci muzica sferelor.

Păsările-și fac cuib în părul tău.

Avem griji pentru o mie de ani de acum înainte.

Nu aduce clipa ce aduce gripa.

Eu nu știu ce fac azi, ce să mă gândesc la ziua de mâine.

Liniștea este cea mai mare descoperire personală.

L-aș plagia pe Eminescu. Dar nu pot.

Nu-mi arde de Apocalipsă, am mai multe probleme

De rezolvat.

Pentru unii execuția ar însemna să li se pună un cap nou

Pe umeri, să înțeleagă ce au fost înainte.

Nu vreau să explic nimic, nici un jurnal nu explică nimic.

A muri de viu. A curăța masa, după chef,

Cu o ramură de liliac.

Oare statuile de marmură pot să asude vara?

Nu mai avem frizerii pentru că oamenii nu mai au păr.

Nu mai avem cititori pentru că oamenii au televizor.

Nu știu de ce, tema favorită în mass media este moartea.

Dar eu știu din copilărie că bunicii mei, nu i-am cunoscut,

Au murit de timpuriu, pe malul unui râu, toate se petrec

Pe malul unui râu, dar râurile trec și uită.





Boris Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu