Omul roșu

Omul roșu


Unor PB, RG, AG, ș.a.



În copilărie mă-nduioșa eroismul

Omului roșu,

Când a murit tatăl omului roșu, lumea plângea.

Nu toată lumea.

Am aflat multe, prea multe

Despre omul roșu,

s-a făcut mititel omul roșu.

Acum eu nu iubesc culorile uni,

Roșu, brun, negru, brun, verde, galben,

Iubesc curcubeul, Aurora Boreală, țărmul mării,

Ochii iubitei, zăpezile de pe Kilimandjaro,

Stelele, chiar stelele, sunt un lunatic,

Dar, uneori, câte un om cu suflet roșu sau negru

Îmi trimte depeșe falsificate, îmi scrie înjurături

În versuri, omul roșu se crede democrat,

Reformist și revoluționar, talentat și chiar

Avangardist, uneori, îl roade o veche invidie,

O ține înainte, a schimbat pistolul pe un computer,

Omul roșu nu va muri niciodată.





Boris Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu