Furtună

In firida inimii

Se scutură crinii,

Mările par sinilii,

Mă iubesc cu tine,

Valurile lactice,

Aburii iubirii,

Brațele elastice

Pe deasupra firii.

Am intrat și am ieșit,

Tu mereu golașă,

Eu renasc fără buric,

Dragoste – cravașă.

Iar apoi, liricoizi

Mai citim din „FAUST”,

Parcă au trecut bolizi

Într-un miez de august.

Paj Venerei eu am eram,

Tu te naști din spumă,

Ne zâmbește don Juan,

Dragoste nebună.



Veneția



„S-a stins lumina falnicei Veneții”

și din amor  s-au stins vrei trei scaieți,

eu nu plâng efemera tinerețe,

sunt fericit umblând printre poeți.

Cu dragostea nu am contracte garantate,

Diavolul e  avocat isteț și crud,

Mai am încredere în libertate,

Îmi place să aud c-am dispărut.



Atunci voi fi și cer și flutur,

Pe buza ta polenul am să-l scutur.

BORIS MARIAN

 



Furtună
In firida inimii
Se scutură crinii,
Mările par sinilii,
Mă iubesc cu tine,
Valurile lactice,
Aburii iubirii,
Brațele elastice
Pe deasupra firii.
Am intrat și am ieșit,
Tu mereu golașă,
Eu renasc fără buric,
Dragoste – cravașă.
Iar apoi, liricoizi
Mai citim din „FAUST”,
Parcă au trecut bolizi
Într-un miez de august.
Paj Venerei eu am eram,
Tu te naști din spumă,
Ne zâmbește don Juan,
Dragoste nebună.

Veneția

„S-a stins lumina falnicei Veneții”
și din amor  s-au stins vrei trei scaieți,
eu nu plâng efemera tinerețe,
sunt fericit umblând printre poeți.
Cu dragostea nu am contracte garantate,
Diavolul e  avocat isteț și crud,
Mai am încredere în libertate,
Îmi place să aud c-am dispărut.

Atunci voi fi și cer și flutur,
Pe buza ta polenul am să-l scutur.
BORIS MARIAN








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu