Tăișul

Tăișul, mă cutremur la cuvântul tăiș,

Deci tăișul este mlădios, piciorul amputat

Cade cu zgomot în găleată,

Urmează al doilea picior, apoi al treilea,

Medicul are în față o armată de picioare

Amputabile, este nou mod de a combate

Luptele de stradă,  nu contează sângele,

Niciodată  nu contează sângele,

Metoda,  aici este problema,

Spune profesorul- amputist.

La măcelărie, purceii și mieii

Plângeau  de ți se rupea inima,

Asta este, lipsa metodei,

Profesorul zâmbește, ce-l costă?

Femeile lui sunt femeile lui,

Nu le amputează nimic,

Poate sufletul, dar ce contează?

Îi place tremurul fetelor tinere,

El nu a tremurat niciodată,

Îl știu, am băut o cafea cu el,

Am fumat împreună, are degete de violonist,

Ar putea să cânte și pe genele  unei femei plângând.  

Mă uit la tăișul bisturiului și mă cutremur.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu