Adenocondron Auzit-ați de condron, un condron cu aderom, Este nu numai la om, crește, cântă și în pom. Voi vorbi doar de excepții, contracepții, dezinfecții, Poezia are aici doar un rol de licurici. Epigonii lui Ovidiu nu au cunoscut Iridiul. Mântuirea vine când? Vine pentru cel flămând. Unu-mi cere o rețetă, eu ofer doar o pizzetă. Mitu-l face pe Mitică să se creadă Ahilică. Francastel Pierre cel Mare l-a plodit pe Karl cel Tare, Unu-i strâmb, altul bărbos, dai în el, pare baros, Luther mi-a fost văr de-al treilea, avea câine și-o Cordelia, Greu ne puneți la-ncercare, zice-un cititor mai soare, Dar lumina singură nu face o lingură, Dinlăuntru vine ea, ca un turc din tarhana, Ia beletul, măi belitu, că de nu-ți fac praf rinichiul, Ai ajuns, aici e-Afula, de acum te duci spre kula. Vezi nu specula avansul, riști să se transporte-n Kansu. BMM Sunt un geniu, asta este clar, kevlar, păcat că nu scriu în limba lui Socrat, tăcere este peste tot, criticii s-au dus la înot, ce-mi pasă? Urmează o mare kermează. Într-un pom cu dalidele , șade două păsărele, amândouă ciripesc, eu pe mine mă citesc. Ce citesc? Iubiri uitate într-o casă, într-o carte, papagalii scriu istorii, mor de gută scriitorii, porci spinoși se lăfăie, baroneții clefăie, am un credit după moarte, de la nen-tu , Buonaparte, câinii Paradisului, asediul Parisului, o pisică și-un bărbat în nacelă au plecat, din Loyang vin vânătorii cu pușcoace vibratorii, Robert lowell fun cal ce fura din cașcaval, Burroughs citea doar psalmi, sclavii roșii stăteau calmi, Thomas Dylan și cu Boby tot vorbesc în ixuri-dodii, eu am scris de toate, de-asta mă lovi c-un par Năpasta, strada Crocodililor, diliii diliilor, Bruno Schulz îmi fuse văr, am mâncat același măr, ș.a.m.d. Case răspândite-n vale, Jos se scurge-un râu de jale, Jale mare, buget mic, Vrei să pleci la Salonic? Martin, regele constructor, Șarpe boa ori constrictor, Cad zăpezi și repezi ploi, Îl votăm pe Buduloi, Budulache e mai bun, Știe prețul la tutun, La rachete și la târg, Învăță la pian cu sârg. Doamna mea , învățătoare, Primea flori de sărbătoare, Mai primea și alte cele, Azi e oale și ulcele. O iubeam, de ce s-ascund? Ea înaltă, eu prea scund. Cahide, reclamă de păr, Plictis, espumisan, jumăr, Muștele sub sălcii bâzâiau, Sălciile sub muște adormeau, Femeile cu părul roșu râd mai rar, Dar nu se știe cin –le ia în dar, Prietenii cu lupul cel isteț, În viață nu e bine să fii creț. Cum cărămizile sunt sărutate de căldură, n-am timp că cresc, mă fofilez în arătură, cruzimile detaliilor mă dor, nu sunt chirurg, dar am și eu pilor. Orașul s-a curbat de vremi, În închisoare se aduce gem, Say yes to all, ascunde șișul, good, În versul cesta nu m-au cunoscut. În ultima vară am stat într-o gară, Pe-o bancă străină stătea o vecină, Lumina se stinse, vecina se-aprinse, Astfel și norocul îți face tot jocul, Se duse și vara, rămase ocara, La opt-nouă luni necazuri aduni, Dar și bucurie, băiat să ne fie, juca-va cu bile de aur, opt kile.

Adenocondron

Auzit-ați de condron, un condron cu aderom,
Este nu numai la om, crește, cântă și în pom.
Voi vorbi doar de excepții, contracepții, dezinfecții,
Poezia are aici doar un rol de licurici.
Epigonii lui Ovidiu nu au cunoscut Iridiul.
Mântuirea vine  când? Vine pentru cel flămând.
Unu-mi cere o rețetă, eu ofer doar o pizzetă.
Mitu-l face pe Mitică  să se creadă Ahilică.
Francastel Pierre cel Mare l-a plodit pe Karl cel Tare,
Unu-i strâmb, altul bărbos, dai în el, pare baros,
Luther mi-a fost văr de-al treilea, avea câine și-o Cordelia,  
Greu ne puneți la-ncercare, zice-un cititor mai soare,
Dar lumina singură nu face o lingură,
Dinlăuntru vine ea, ca un turc din tarhana,
Ia beletul, măi belitu,  că de nu-ți fac praf  rinichiul,
Ai ajuns, aici e-Afula, de acum te duci spre kula.
Vezi nu specula avansul, riști să se transporte-n Kansu.
BMM

Sunt un geniu, asta este clar, kevlar, păcat că nu scriu în limba lui Socrat, tăcere este peste tot, criticii s-au dus la înot,  ce-mi pasă?  Urmează o mare kermează. Într-un pom cu dalidele , șade două păsărele, amândouă ciripesc, eu pe mine mă citesc. Ce citesc? Iubiri uitate într-o casă, într-o carte, papagalii scriu istorii, mor de gută scriitorii, porci spinoși se lăfăie, baroneții clefăie, am un credit după moarte, de la nen-tu , Buonaparte, câinii Paradisului, asediul Parisului, o pisică și-un bărbat în nacelă au plecat, din Loyang vin vânătorii cu pușcoace vibratorii, Robert lowell fun cal ce fura din cașcaval, Burroughs citea doar psalmi, sclavii roșii stăteau calmi, Thomas Dylan și cu Boby tot vorbesc în ixuri-dodii, eu am scris de toate, de-asta mă lovi c-un par Năpasta, strada Crocodililor, diliii diliilor, Bruno Schulz îmi fuse văr, am mâncat același măr, ș.a.m.d.
Case răspândite-n vale,
Jos se scurge-un râu de jale,
Jale mare, buget mic,
Vrei să pleci la Salonic?
Martin, regele constructor,
Șarpe boa ori constrictor,
Cad zăpezi și repezi ploi,
Îl votăm pe Buduloi,
Budulache e mai bun,
Știe prețul la tutun,
La rachete și la târg,
Învăță la pian cu sârg.
Doamna mea , învățătoare,
Primea flori  de sărbătoare,
Mai primea și alte cele,
 Azi e oale și ulcele.
O iubeam, de ce s-ascund?
Ea înaltă, eu prea scund.
Cahide, reclamă de păr,
Plictis, espumisan, jumăr,
Muștele sub sălcii bâzâiau,
Sălciile sub muște adormeau,
Femeile cu părul roșu râd mai rar,
Dar nu se știe cin –le ia în dar,
Prietenii cu lupul cel isteț,
În viață  nu e bine să fii creț.
Cum cărămizile sunt sărutate de căldură,
n-am timp că cresc, mă fofilez în arătură,
cruzimile detaliilor  mă  dor,
nu sunt chirurg, dar am și eu pilor.
Orașul s-a curbat de vremi,
În închisoare se aduce gem,
Say yes to all, ascunde șișul,  good,
În versul cesta nu m-au cunoscut.
În ultima vară am stat într-o gară,
Pe-o bancă străină stătea o vecină,
Lumina se stinse, vecina se-aprinse,
Astfel și norocul îți face tot jocul,
Se duse și vara, rămase ocara,
La opt-nouă  luni necazuri aduni,
Dar și bucurie, băiat să ne fie,

juca-va cu bile de aur, opt kile. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu